Creavit NV lanceert Rask!

Een gezonde organisatie blijft zichzelf opnieuw uitvinden. Jij doet dat. En wij doen dat ook. Zo blijven onze bedrijven in topvorm. Om je nog beter van dienst te kunnen zijn, scherpen we ons verhaal aan. De gidsende principes daarbij? Jouw uitdagingen. En onze sterktes.

Jij wil ruimte om te focussen op de essentie van jouw bedrijf. Dat weten we. En we helpen je daarbij. Al je verpakkingsdrukwerk legt bij ons een vlekkeloos parcours af: van een pril idee of een eerste ontwerp, over een mock-up, tot de drukklare bestanden. Het is een traject dat we door en door kennen. En jij plukt de vruchten van onze expertise met een zorgeloze ‘goed voor druk’.

Vandaag stellen we ons aangescherpte verhaal aan je voor. Onze vernieuwde kracht komt tot uitdrukking in een frisse huisstijl, compleet met nieuwe website. Zo beginnen we aan een volgende levensfase van onze onderneming. Creavit NV blijft als handelsnaam bestaan, maar we lanceren vol trots een nieuwe merknaam: Rask.

Van harte,
Het team van Rask

Je mag ons nieuw verhaal ook delen, natuurlijk. Stuur het met een simpele muisklik de wereld in via LinkedIn.